Zhatunoglu Daha yeni öğrendim. Neler gelecek başıma merak ediyorum…4 hafta 2 günlük. Henüz doktora gitmedik, gittiğimizde kalp arışını duyabilir miyiz acaba?
Elifnrcn Zhatunoglu yaaa bende tam 4+2 günlükken öğrenmiştim 🥲 hayırlı olsun sağlıcakla kucağınıza almak nasip olsun önünüzdeki süreç çok güzel ve çok özel dilerim kolay geçer 💐
SedKes Efezeynep maşallah🧿🧿 benim 5+6 günlük karından bakıldı ve kese görünmedi inşallah benimde görünür saglikla 🙏
SedKes Efezeynep ben kesemi gördüm bugunnnnnn 🥰🙏❤️🧿🧿🧿 meğer geç döllenme olmuş o yüzden gorunmemis bir de karından değil alttan bakılması gerekirmiş başka doktora gittik 🙏
Greenmomy Merhaba. Bende 4+2 yeni öğrendim 🥰 betam bugün 320 çıktı. Kaç olunca kese ve kalp görünüyor acaba
Tgc16 Merhaba herkese bizde 5 haftalık olduk cuma gidicem ilk defa doktora. Betaya göre güzel ama bakalım kese görünecek mi 🙂 İnşallah herkesin kucağına almayı nasip etsin. 🙏🙏
annesininkelegi Merhabalar bende 5+5 im cumartesi keseyi görebildik çok şükür ama kesenin büyüdüğünden emin olmak istedi doktorumuz 9 ocakta yine çağırdı🤲🏻🌸
annesininkelegi Zhatunoglu 7. Haftada daha net duyulabilir. Ben oğlumda 6+3 te duymuştum ama biraz kanamam oldugu için gitmiştik şansımıza duyabilmiştik