gulsahkls Reglimin 1 hafta öncesinden kahverengi lekelerim oldu.3 gün sürdü. Hâlâ regli olmadım. Normal reglim 26 sındaydı.Test yaptım negatif çıktı . Sizce o kahverengi lekeler regl olabilir mi?
Findukli_Lokum gulsahkls benim her reglmde önce lekelenme yaşarım az az sonra kesilir gibi olur tamamen başlar pcos var, gebe olduğumu öğrendiğim zaman ne leke ne kan gelmemişti
Hayalleronline gulsahkls bende polikistik over sendromunu atlattım bende de oluyordu olumsuz sonuç alıyordum 6 ay regl olmadım onun üstüne hamile kalmışım
Ardakumsal gulsahkls benımde oyle oldu hastaneye gitim prolaktın hormonum yukselmıstı doktor ondn dedı
Ebruska gulsahkls benim de böyle oluyor çoğu zaman bir kaç gün lekelenme olur sonra başlar reglim. Polikistik overde normal sanırım
gulsahkls Smyrmz 6 7 ay önce çok düzensiz oluyordum. Sonra düzene girdi. Şimdide ilk defa başıma böyle bir şey geldi.
gecekusuanne Olabilir idrar testinde 10 15 gun icinde cikiyor en azindan benimki ciktiydi yani 12 gunluktu hamile oldugumu ogrendigimde
gulsahkls Findukli_Lokum benimde ilk defa başıma geldi. Merak ediyorum. Acaba bir kaç gün daha bekleyip test yapsam mı?
hilalldal gulsahkls Yumurtlama olmamış olabilir canım benim de oldu ilk zamanlar pkosum var Allah’a şükür hiç bir şey yapmadan tedavi görmeden hamile kaldım inşallah Allah sana da nasip eder
Ardakumsal gulsahkls git canım Bence hemen yarın bi randevu al Bende umutlanmıştım o ay kesın yerleşmedir die ama Hormonum yukselmıstı