Merhaba hanımlar. 6+5 te muayeneye gittiğimde ultrasondan kalp atışı duyamadı doktorum. Vajinal olarak baktı ve atış 92 çıktı. 100 ün üzerinde olması gerekir, devam etme ihtimali %50 dedi. Coraspin verdi belki pıhtılaşma sorunun olabilir diyerek. Yarın 7+5 te tekrar gideceğim ama 1 haftadır içim içimi yiyor benzer durum yaşayan oldu mu? Acaba bebek sağlıksız mı? Kanama şikayetim olmadı hiç. Geç döllenme idi doktor adet tarihimi 12 gün ileri atmıştı