Alabiliyorsunuz problem olmuyor hatta ben 26 haftaya kadar Zeynep kamil takipliydim her seferinde farklı doktora gittim tek sıkıntısı her doktor farklı birşey söylüyor birinin söylediğini diğeri beğenmiyor ve çoğu zaman doktorun kendisi değil asistanı oluyor zaten. Hatta asistanlardan biri o kadar sinirimi bozmuştu ki ağlatmıştı beni sırf cinsiyet sorduğum için.. başka hastane imkanınız olursa değiştirin yada hep aynı doktora almaya çalışın.