Usnac1995 Kızlar hepsi burada da falan evden çalışanları görüyorum. Bilgisi olan var mı, nasıl başvuru yaparım, ne kadar maaş alınıyor, tam olarak ne iş yapılıyor, çalışma saatleri nedir
DeryaSemi Çağrı merkezleri homeoffice olarak çalışıyor ben Türk Telekom da pandemi ile 2 sene evden çalıştım çağrı merkezlerine başvuru yapabilirsiniz çoğu evden çalışıyor
Usnac1995 DeryaSemi hepsi burada falan çalışanlar müşteri hizmeti gibi mi çalışıyor. Telefon geliyor da cevap mı veriliyor acaba yoksa internet sitesinde mi çalışılıyor
Usnac1995 M-r-ve nasıl başvuru yapabilirim, bu evden çalışma müşteri hizmetleri gibi mi oluyor, hiç bilgim yokki
Cancan2 Evden çalışıyorum bankada dışardan bakınca çok rahat gibi ama çağrı merkezi zaten çok kötü çok zor küfürler neler neler 😂, sabah kalkıp yola düşmüyorum ama evde olduğum için mesai bitiminde o yemek yapılıyor o ev temizleniyor dışarıya çalışmaya gitsem beni daha az yorar 😂 en azından yemek beklentisi olmaz bir de.
Usnac1995 Cancan2 ya en azından bebeğimin yanında olurum, kayınvalidem zaten alt katta bebişi ona bırakır emzirebilirim en azından dedim. Emzirme vs yapabilir miyim vakit olurmu 😂 bir de nasıl başvurcam
holly Usnac1995 her yerin işleyişi farklı .. satış olan var müşteri hizmetleri var . Başvuracağınız yere göre değişir ben 1 yıl özel bi bankanın çağrı merkezinde kart satış biriminde çalıştım pandemi den önce. Sonra evlendim başka şehirde yaşamaya başladım başvuru yaptım getir müşteri hiz olarak alındım eğitime gitmem gerekiyordu 10 gün . bebeğim 5 6 aylıktı .. bırakıp gidecek kimsem yoktu vazgeçtim
DeryaSemi Usnac1995 şöyle çağrı merkezi sıcak satış soğuk satış üzerine oluyor genellikle ama bir çok departman var sipariş alan var şikayet alan var sorun çözme odaklı olan var memnuniyet aramaları yapan var çağrı merkezi evet operatör veya banka zor ama ben 153 çağrı merkezine 2 ay destek oldum 40 dk avail oluyordu çağrı düşmüyor du üç vardiya oluyordu rahattik molasi da güzeldi eğer girebilirseniz 112 153 gibi devlete bağlı çağrı merkezlerine baş vuru yapabilirsiniz yada torpil bulabilirseniz çok rahat bir birim
cns__ Usnac1995 kariyet.netten bakabilirsiniz ya da linkedın kullanıyorsanız ordan da bakabilirsiniz. Ben de çağrı merkezinde çalışıyorum çağrı almıyorum farklı departmandayım ama evden calısmanın hem iyi hem kötü yönleri de var. Müşteri temsilcisi olursanız belli mola saatiniz oluyor o vakitlerde bebeğinizle ilgilenebilirsiniz tabiki. Her çağrı merkezi de aynı değil yani her arayan küfür etmiyor ya da 10-15 dk telefonda tutmuyor. Rahat olan firmalar da var.
holly DeryaSemi bizde bi saniye avail yoktu. Çağrı kapanmadan diğer çağrı düşündüyodu 10 15 dk boğaz patlamışım tükürüğümü yutamadan hoppp diğer çağrıya 😂