tazecikannee benimkide kız 26+0 hindistan cevizi olduk❤ ikinci gebeliğim ilk gebeliğim çok rahat geçti ama bunda hem belim çok ağrıyo hem de kasıklarıma çok ağrı giriyo bebek de çok hareketli erken doğum riskim de var ondan böyledir heralde sanki 35-36 haftalık hamileyim gibi ağrılarım oluyo suyum patlicakmış gibi hissiyat da oluyo yani zor geçiyo