Normalde açlık 75 ile 110 diye biliyorum ama bana da 90ın üstüne çıkmasın demişti tokluk 110 ile 140 arası olması gerekiyor diye biliyorum
Sende şeker var mı yok mu bir şey diyemem doktor bilir ama tokluklarına da bakmak lazım benim aclıklarım hep güzel tokluklar yüzünden gebelik şekeri çıktı benimki 200 e kadar gidiyor