gzmmgnyy Kaşıntıdan dolayı doktorum safra asidi testi istemişti bu arada 36. Haftalık hamileyim safra asidi sonucum 12,4 çıktı bu değer normal mi yoksa randevumu öne çekip doktora gitmelimiyim ,kasıntı içinde ilaç kullanıyorum bu arada
2022bebeki gzmmgnyy 10 üzeri biraz risk iceriyor sizin yüksek değil ama kolestaziniz yok da değil. Yine de bir gidip doz ayarlamasıni yapabilirsinz