pinarunaalll Merhaba arkadaşlar 7 haftalık gebeyim doktor birazcık vitaminin düşük diyip vitamin versi fakat folik asiti bırak ikisi ağır olur dedi. Sizce fılik asite devam etmeli miyim ?
Prenses34_annesi pinarunaalll 3 ay devam ediliyor canım folik asit 12 hafta kadar kullandım ben nasıl bırak ağır olur diyor ki garip açıkçası ben hem folik asit hem vitamin kullandım hiç de birşey olmadı 33+5 im Allah’a şükürler olsun ama birşey diyemiyeceğim dokturn değişikliği olarak görüyorum cnm 🥰
Sukranerolkaradag pinarunaalll içeriğinde folik asit de olan multivitaminler öneriyor doktorlar folik asit alma diyen ilk doktor olabilir seninki.
[silindi] pinarunaalll her ilaç bir olmaz dr dinleyin vitaminlerin içinde de folik asit oluyor drunuz her zaman daha iyisini bilir.