Cansutkbs senin full çalışman yasak canım. Akşam 8 den sonra çalışmanda yasak seni çalıştıramazlar ancak sen istersen ancak çalışabilirsin 8 den sonra. Hastane kontrollerinde de izin vermek zorundalar senin hakların bunlar. Kendini ve bebeğini düşün haklarını kullan başka kimseyi düşünme derim. Bebek hareketlerine gelince bu haftalarda ayakta hissetmemen normal ileriki haftalarda kendini ayaktada olsan hissettirecek zaten😉