11 haftalık ikizlerime hamileyim tüp bebekle . Fakat bugün muayenede kese etrafında kanama alanı olduğunu gördük. Ama kanamam yok sadece kese etrafında görüldü Hemen kalçadan proluton depot yapıldı zaten fitil kullanıyorum en basından beri . Daha önce erken doğumla beraber 3 kaybım var . Çok korkuyorum bir sorun olur mu . Bebeğini kanama alanı yaşayıp sağlıkla kucağına alan var mi kızlar 😢🙏🏻