Kbetul Brsnm 38+3 üm 2 gündür çıkıyor bende de yalancı sancı değil malesef gerçek sancılar 🥹 ne zaman gelir bilmiyorum
Cemre_nur Brsnm benimde çıkmıştı 35 de üç kez yarın kontrol var tekrar nst gircem doktor bir şey dememisti bende merak ettim simdi
2022bebeki Brsnm Benim de ilk nst idi bugün 40-60 larda bir kez düzensiz sancı çıktı normal dedi doktor
Brsnm yagmurmercan ay içime su serptiniz peki hissediyormusunuz. Benim ağrım var yani sancıyı hissediyorum
cansualisa Brsnm Salı günü bnmde çıktı baya yüksekti yatış verdiler yatmadım gece ve dün ntsss kendi doktoruma gittim 40 tı yalancı sancı dedi korkma kuzum
Brsnm cansualisa çok çok teşekkür ederim 💐🥰 insan korkuyor birde doktorum farklı şehirde bn farklı ssvd deneyeceğiz benim memlekette yaptıran yok
cansualisa Brsnm birde sancın olsa bile karnın sert olmalı ki kasılmalı o gerçek doğum sancıymıssa kuzum