Zeynept59 Kızlar bugün bat günüm erken gebelik negatif çıktı bu durumla karşılaşıp pozitife dönen varmı , veya bugün gözükmesi gerekmiyormuydu
ummuhan3 Zeynept59 merhaba korunmayi bıraktıktan sonra regl düzensizliği normalmiş canim benimde negatifti 4 gün gecikti sonra regl olmustum