Bittersweet bende de aynı sikayetler vardı enfeksiyon cıktı hatta antibiyotik verdi doktorum öncesinde kasık ağrısından yürüyemiyorumdum bu sebepten ağladım ilacı kullandım cok şükür iyiyim bende 37+5 haftalıgım şu an ihmal etme git doktura malesef hamilelikte herkesin başına geliyor sıklıkla bol su iç birde