bademli_puding Likayolcusu ay hadi inşallah 😂 bi kızım var prenses elbiselerine doydum bide oğlum olsun istiyorum 🥰
bademli_puding Likayolcusu ben o kadar açıyorum post kimse yok saçma sapan şeylere açsam sanırım banada yorum yağar ben pinpirikliyim hep sağlıkla ilgili açıyorum postları kimse yazmıyo 😂😂
Likayolcusu bademli_puding bende bi kızım var ikinci gebeliğim bakalım birde oğlum olsun istiyorum ama bu gebeliğim ikiz 🥰
bademli_puding Likayolcusu ay maşallah sağlıkla gelsin bebişlerin 🥰 ikiz olduğuna göre bi kız bi erkek olsa ne güzel olur