Kizlar 12haftalik gebeligim var 2 gün önce iki ped doldurcak kadar kanama gecirdim sonra parca düşürdüm proluton igne ve progestan kullanıyorum ama lekelenmem hala devam ediyor 14.haftaya kadar dayanrsa serklaj yapilcakmis boyle olan varmi aranizda ne yaptınız ☹️