Normal tabiiki de daha yolunuz var zayıf bile doğsa daha iyi değil mi normal doğum açısından? Herşey kilo değil şu algıları geçin canınızı da sıkmayın güzel arkadaşım💕 6 aylık doğum yapan bi tanıdıgımızın kızı şuan tostoparlak tontirik bişey hiç canınıızı sıkmayın gayet normal değerde kilosu da, sağlıkçıyım bu arada 💘💕