agylik Hatice_kocak beyaz beyaz gelebiliyor benim de öyle doktorum bugün çatı muayenesi yaparken eldivenine de geldi hatta nişanın geliyor dedi bazılarında parça parça gelebiliyormus ben de 40+4 teyim