ms_annisko Bebeğin dönmesini, doğum pozisyonu almasını hissettiniz mi, ne gibi farklılıklar oldu, döndüğü anlaşılıyor mu?
Eldgrn ms_annisko döndüğü zaman hissetmedim ama döndükten sonra hissettim vajina kemiği ağrıları başladı ağırlığı oraya vurmaya başladı Bir de tam kasıklarımda bir doluluk hareket öyle bir şey hissediyordum hala da hissediyorum doktoruma sorduğumda da doğum pozisyonunu aldığını ondan dolayı bunları olduğunu söyledi
Mustafayigitvebeytugannesi ms_annisko benim iki çocukta döndüğü zaman rahme baski yapmıştı yürümekte zorlanmıştim sanki çıkacak gibiydi. Ama sağolsun ilk oğlum 43 haftaya kdar kaldı. 😂
onelastgoodbyy ms_annisko bebeğinin hıçkırıklarını aşağı taraflarda hissediyorsan dönmüştür. Ben o şekilde anlamıştım. Bi de ayaklarıyla surekli midemin etrafını tekmeliyordu. Hamileliğimi özledim şu an. O bekleyiş çok heyecanlıydı 🥺🥺
ms_annisko Eldgrn benim de daha doktor kontrolüme var çok merak ediyorum döndü mü diye, dediğiniz gibi ağırlık kasıklarımda ve karnımın üst kısmı boşaldı sanki. Tekmelerinden tam anlayamıyorum çok da merak ediyorum 😅
ms_annisko Mustafayigitvebeytugannesi ara sıra ben de yürürken o baskıyı hissediyorum, oyy maşaallah annesinin karnından ayrılmak istememiş 🤭
ikibaloglanannesi onelastgoodbyy ayy ben hıçkırıklarını kasıklarıma doğru hissediyorum 2-3 gündür döndü o zaman😅🤲🏻.
ms_annisko onelastgoodbyy her dönemin kendine has güzellikleri var, bütün süreçleri sağlıkla tamamlamak nasip olsun hepimize 🌸 anlarsam tekmeden anlarım diye dikkat ediyorum eskisi gibi vajinama vurmuyor ama tam mideme de vurmuyor ama eskiye nazaran yukarıya vuruyor artık merakla bekliyorum her tekmeyi 🤭
ikibaloglanannesi 32 haftalığım şu an en son 29’da gitmiştim dönmemişti. Dr bu haftadan sonra döner dedi. Ama şu son 2-3 gündür iç bacak vajina ağrım var inşallah dönmüştür🤲🏻🤲🏻
ms_annisko ikibaloglanannesi ben de en son 29+0da gittim benim de henüz dönmemişti. 30+2 şu an döndü mü diye çok merak ediyorum karnımın üst kısmı da boşalınca acaba dedim. Inşaallah vakitlerinde dönerler sağlıkla kolaylıkla kavuşuruz 🌸
onelastgoodbyy ms_annisko tabi ki öyle rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sana da 😊 şu an yan pozisyonda olabilir ama yakın zamanda döner gibi. Ne şekilde olursa olsun umarım güzel bi doğum olur 😊
ms_annisko onelastgoodbyy aminn çok teşekkür ederim 🌸 aminn, inşaallah bekleyen herkes sağlıkla kolaylıkla kavuşur :')