Narinsuu Kizlar gebeliğimin ilk ayında bı kaç günlük lekelenmem oldu ondan sonra da bişeyim olmadı şükür, şimdi 17 oldum ama hâlâ kullanyrm doktor kes falan demedi ben de sürekli alıp kullanyrm daha ne kadar sürecek bu?
Gzdmrt2905 Narinsuu bazılarının doğuma kadar sürüyor canım görümcemin o şekilde olmuş 36haftalık doğdu ve okula bile başladı 🥰😊doktor kullan diyorsa ihmal etme
Gzdmrt2905 Narinsuu bazılarının doğuma kadar sürüyor canım görümcemin o şekilde olmuş 36haftalık doğdu ve okula bile başladı 🥰😊doktor kullan diyorsa ihmal etme
gbdl2023 Narinsuu 6haftaliktan beri kullanıyorum 29+5 haftalığım doğuma kadarda kullanicam serklajliyim
AyFa1608 gbdl2023 iyi geceler canım bişey sorcam sana. Progestanın faydası oluyor mu çok ? Bana bugün detaylıda rahim ağznda incelme var biraz dedi 2.1 olarak ölçtü. 22+1 haftalığım. Progestan verdi faydasını görür müyüm ki çok üzüldüm onu duyunca. Doktora 30 u görsem bana yeter dedim rahatlıkla görürsün 30 u dedi. İnsan sıkıntısız olsun istiyor herşeyi ama tabiki mümkün değil malesef. Faydası oluyor mu fitilin ?
ymrcfr Narinsuu Bende ilk gebeliğimde düşük tehlikem kanamam vardı doğuma kadar 200 mg olandan sabah akşam içmiştim doğuma bir gün kala bırakmıştım
Narinsuu ymrcfr arkadaşım iki düşük yaşadi şimdi yine hamile lekesi oldu diye doktor başlattı ama az önce iyiyim kesecm artk diyor. Ben cesaret edemezdim. Ben de iyiyim şükür ama yapamazdm demekki ben de doğuma kadar kullanacagm
Bernnnaaaa Narinsuu rahim ağızı kısalmasından dolayı serklaj oldum canım o yüzden doktorum doğuma kadar kullandırdı
ymrcfr Narinsuu Doktorunuz kesene kadar bencede kullanın bi zararı olmuyor çok şükür rabbim sağ sağlım evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
Tugbaakcy Narinsuu bende kullanıyorum kuzum tedirgin olma takviye gibi düşün 28 haftaya yakın vs keser diye düşünüyorum
[silindi] Narinsuu beennn 27+4 oldum hala kullanıyorum fitil olarak kullanıyorum psikolojik olarak da çok rahatlatıyor cinsel ilişkide yasak olduğu için rahatlıkla kullanıyorum
funnymummy Narinsuu doktorunuza kontrolünüzde danışın bende kullanıyorum nasipse 34. Haftaya kadar da kullanmaya devam edeceğim daha önce iki kaybım var önlem amaçlı
AyFa1608 Bernnnaaaa faydası oldu mu fitilin ? Bana da bugün detaylıda rahim ağzında incelme var dedi progestan verdi 2 hafta sonra tekrar bakıcak. 22+1im rahim ağzını 2.1 olarak ölçtü 30 u görürsem rahatlarjm dedim rahatlıkla görürsün dedi
vveraa Başından beri kullanıyorum kanamalarım oldu çok fazla,şuan 29. Haftama girmek üzereyim büyük ihtimal 35. Haftada bırakacağız dedi doktor 😊 günde 4 tane kullanıyorum bebeklerimiz iyi olsun yeter korkmana gerek yok zarardan çok faydası var🌺
_almirasmom Narinsuu benım hıc leke dusuk rıskım olmadı doktor her ıhtımale karsı 3. Haftamda baslattı 22. Haftada artık bırak dedı bende bırakmıstım suan 29 haftalıgız
AyFa1608 Bernnnaaaa teşekkür ederim canım. Ağızdan baya bulantı falan yapıyormuş sanırım. Doktor progestan başlıycam diyince ağızdan mı fitil mi diye sordum ağızdan hiçbir faydası olmaz fitil kullan demişti dünden beri fitil kullanıyorum. İnşallah hepimiz sağlıkla kavuşuruz