Canım sakin gitme Ayhan hocaya verdiğin paraya günah sana günah. Kesinlikle ilgilenmiyor. Kendi bakıyor ultrasona sonra tamam diyor bitti. Ne sana ekrandan bebeğini gösteriyor ne ultrason resmi veriyor nede bebek hakkında bilgi. Gittiğime gideceğime bin pişman oldum. Bir kere göremedim çocuğumu iyi bile demedi hiç bir bilgi vermedi sorduğum halde.