pPapatya 21tgc Aç karnına içiyorum. Eğer süt ve süt ürünleri yersen kahvaltı da 2 saat sonra içmen lazım ilacı.
mom44 Aç içiyorum bende tok içilince faydası olmuyo diye biliyorum hatta kahvaltı hazırlamadan önce içiyorum