Jerryy E nabızda bakıyorum gözükmüyor sonucu. Kan vereli dört gün olacak nerdeyse. Normalde gözükmüyor mu?
Tanembebek5 Jerryy ben de 3 lü yaptırdım sonucu çıkmış doktor normal dedi. Ama e nabızda görünmüyor 🤷🏻♀️
catandgirlmom Jerryy e nabızda sonuçlandığı görünüyor ama rapor gözükmüyor, eğer özel hastane ise hastanenin uygulamasında görünüyor ben özelde yaptırdım e nabızda sadece sonuçlandığı görüniyordu hastanenin uygulanmasında rapor detaylarına ulaştım
ebruee Jerryy gözükür ama orda görünen değerler tek başına yorumlamak için yeterli değildir doktorun ekranına bir de grafik gider o eğriye bakarak yorum yapar
myangelson Jerryy benimkiler sisteme düşüyordu ama doktorun soylediginden farklı değerler ben birşey anlamıyordum doktorda grafik vs oluyordu
nsaydn Jerryy bende devlet hastanesinde yaptırmıştım. Kan alınan yerde bana sonuç barkodu verildi. Hastanenin sitesinden baktığımda rapor görünüyordu. Özeldeki dr uma o şekilde götürdüm. Sonuç barkodu verdilerse o şekilde bakabilirsiniz.