Anneler merhaba 29+3 günlük hamileyim ikiz bebeklerim olacak geçen kontrole gittiğimde doktor normal doğum için uygun olduğumu söyledi biraz endişelendim bunun bana veya bebeklere riski ne dir veya herhangi bir sorun oluşur mu benimle aynı durumu yaşayan hamişler cevaplayabilirse çok memnun olurum 🥰