Kızlar selam 20 gün önce sezeryan ile doğum yaptım bugüne kadar kanamam bi azaldı bi çoğaldı ama bugün sabah pıhtı şeklinde kanama devam etti az öncede bebeği emzirdim içimden bişeylerin aktığını hissettim direk wc koştum söylemesi ayıp klozete oturduğum gibi bir çay bardağına yakın kan döküldü ve pıhtılı doktorumu aradım normal bu durum birdaha öyle olursa gelirsin dedi ama endişe ediyorum başına böyle bi durum gelen oldu mu