Merhaba kızlar. Bu benim ikinci gebeliğim hiçbir belirtim yoktu çok iyiydim, hiç hamile gibi değildim ama son günlerde halsizlik ve uyku hali çok yoğun bir şekilde yaşıyorum. Bir tane de oğlum var 2,5 yaşında. Çok zorlanıyorum. Biliyorum geçici bir süreç tüm gebelik böyle devam etmiyor ama daha iyi olmak için yaptığınız bir şeyler var mı? Uyumak yatmak dışında 😅