Pnr_KMRC1 Kızlar 5 haftalık hamileyim bir fincan kahve içilebilir mi tansiyonu falan düşürür mü kahve
Leyla59 Pnr_KMRC1 abartiya kalmamak şartıyla içiliyor diye biliyorum ama yine içenler doktor tavsiyeside alıyor uygun olan nedir diye
Kuzuletta Pnr_KMRC1 Benim gebe olmadan önce inanılmaz tansiyonumu düşürürdü. Şuan 8+6 haftalığım ve canım çok fazla istiyor kahve. Kendime güvenemediğimden risk almıyorum.
Papatyaa_01 Pnr_KMRC1 ben günlük bir finca neskafe içiyorum başından beri, şuan 25 haftalığız. Haftada iki üç fincanda türk kahvesi içerim
Pnr_KMRC1 Kuzuletta benimde canım çok istiyor ama tansiyonum düşer die korkuyorum tansiyon düşüncede tüm günüm mahvoluyor
Analikonline Pnr_KMRC1 bir fincan olmak kaydıyla içebilirsiniz canim ben bağımlıyım resmen Dr 2 fincan iç demisti Bi şey olmaz dedi. Ama benim de tansiyonum düşüyor 1 iciyorum
Pnr_KMRC1 Analikonline ben bir tatlı kaşığından fazla yapmıştım fincanim büyük die yarın tatlı kaşığı deniyim☺️
Papatyaa_01 Pnr_KMRC1 yok daha hiç tansiyon düşmesi yaşamadım kahvenin tansiyon düşürme etkisi mi varmış bilmiyordum 🤷🏻♀️
Pnr_KMRC1 Papatyaa_01 gebelik öncesi öyle bişey yasamadimda şuanda içince kötü oluyorum tansiyon düşüyor die düşündüm
Ndt Çok fazla Türk kahvesi sevmem ama nescafe vazgeçilmezim. Kafein zararlı olduğu için kafeinsiz nescafe aldım günde bir fincan onu içiyorum.
ArvenMom Pnr_KMRC1 hergün içiyorum bazen günde 2 tane çokta severim türk kahvesi dışında americano veya filtre kahvede