emine1819 hamileliğim ilki oğlumun suyu az olduğu için mecburen sezeryan oldum 2. doğumumda sezeryan olcak yani 37+5 haftalık ve gece regl olcak gibi karın ağrım oldu havalar soğuk olduğu içinmi öyle ağrım oldu yoksa normal sancımı öyle oluyor yaşıyanlar varsa yazabilirmi yarında doktora gidiceğim için sizdende bilgi almak istedim şimdiden teşekkürler
kuzucumoglum emine1819 canım bende yaşıyorum aynı şeyi şuan bile o durum var doktora sormustum normal demişti
esraennur Haftadayım ve bendede oldu korkmuştum ama normal dedi doktorum ayaklarınızı sıcak tutmaya dikkat edin.