Hamideersin Gunes99 bende ilk oğlumu 38+1 de doğum yaptım 3 kilo 50 cm doğmuştu hiç bı sorun olmadı çok şükür gayet saglikliydi şuan 2 buçuk yaşında 35+6 haftalık hamileyim açıkçası yine 38 de doğum yapmayı çok isterim
Gunes99 Ddm34 evet pazartesi günü gideceğim önce muayene olunacak sonra bakalım hayırlısı inşallah 🌺 cevabınız için teşekkür ederim 🤗
Hamideersin Gunes99 amin inşallah sizinki de sağlıkla gelsin doğunca bol bol alır kilosunu inşallah siz simdlik ona kavuşcak olmanın tadını cikarin