Deletedmom_53 anladım canım olsun sen yine de evham yapma olabilir ya sonuçta herkesin hamileliği farklı bebişleri farklı seninki daha biraz minnakmış o yüzden doktor aşağıdan bakıp görmüş ki çok şükürler olsun işi ve kalp atışında görmüşsünüz Rabbim sağlayacak ve hayırlı kucağımıza almak nasip etsin ben de ilk kontrolüme 5+4′te iken gittim keseyi de görmüştük bebeği de görmüştük çok ufaktı bugün de gittik 6+6 kalp atışını dinledik şükürler olsun Rabbim herkese nasip etsin