eminedumankaya Kkync canım ben kendim yaptım amma enucuzbebe market. Comda var istersen bi. Bak derim😍😍
essyagiz Kkync Babynest mantığında ben örgü puset yaptırdım canım, yanları daha yüksek ve hareketlenince düşmesi daha çok engellenir diye düşündüm. İnstagramda minnos.dukkanim sayfasından yaptırdım. Çokta içime sindi, tavsiye ederim😍
Hdamla Kkync uğurlubebek İnstagram hesabında indirimli var şu an 39.90 tl daha önce siteden alışveriş yaptım kaliteli ürünleri
Edddaaa Ben modastra marka aldım çok güzel , yastık ve emzirme örtüsü de hediye geldi, geniş ve güzel çoğu babynest in ayak uç kısmı çok dar oluyor bunu özellikle geniş diye söylemiştim öyle de geldi tavsiye ederim
Dilekahinzen İrembabykids e yaptırdım canım. iki ayı geçmiştir yaptıralı. Kapıda ödemiştim sanırım tam hatırlamıyorum ama çok memnun kaldım güzel geldi. Makinede de yıkadım hiç bozulma bişey olmadı. Daha kullanmadık yalnız
behrem 120 lira. taşıma çantası, yastık ve fiyonk hediyeli. bir de fermuarlı yapıyorlar rahatça yıkanabilmesi için
mervesarp2005 Kkync annem yaptı bizimkini. 25 liraya falan geldi. Yasrığı örtüsü falan da var. Dikişten anlayan biri varsa cevrenizde yapılıl videoları var internette. Çok basit. Ordan bakıp yapabilirsiniz. Gerek yok bi dünya para vermeye. Hatta bizde yıkanmış yün vardı. İçini onla doldurduk. Daha sağlıklı oldu.
_SLNPSHR_ Bskogzhn model kumaş aynı göründüğü gibi geldi boyutu da gsyet iyi bebeğim 13 günlük bugün severek kullanıyoruz ama ahım şahım bir taban kalınlığı yok açıkçası ama bence bu kadarı yeterli geldi bana
ATC Kkync ben çok memnun kaldım canım kocaman çok güzel ve kaliteli babynests sayfasından linkini Bırakıyorum https://www.instagram.com/babynests/?hl=tr