Herkese merhaba, 11+4 haftalık hamileyim bugün doktor randevum vardı ve usgde ense kalınlığı 4.72 çıktı. Nifty testi yaptıracağım kesin sonuç almak için. Aranızda böyle bir durum yaşayıp ilerleyen haftalarda normale dönen var mı? Ya da usg de farklılık gösteren? Çok endişeli ve üzgünüm