Merhaba arkadaşlar 4 hafta 4 günlük hamileyim doktorum vajinal ultrason ile keseyı gördü fakat kesenın yanında kan birikintisi olduğunu söyledi progestan yazdı sabah akşam fitil olarak kullanıyorum ayrıca düşük önleyici iğne yazdı haftada 1 vurulacağım sürekli yatmamı hiçbir iş yapmamamı söyledi çok stresliyim bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var