Arkadaşlar tam 10 aydan beri bebeğimi emzirdiği şekil şu (geceleri), sırt üstü pozisyonda sadece belden üst kısmı sağ tarafa dönük olarak emziriyorum sol taraftan emzirirsem bebeği ezerim korkusuyla sağ tarafla yaptım hep. Ve yaklaşık 3 gündür sanki belimde fıtık var öyle böyle bir ağrı değil kesinlike eğilemiyorum yere doğru böyle bir durumla karşılaşan var mı sıkıntılı bir durum değildir umarım randevu alıcam ama eşimle gitmem gerek mecburen, o yüzden gün bekliyorum