Tugce3441 Eleven11 ve zaten doktorun sana söyler ılk kontrolünde doğar doğmaz mama verme derım çok gaz sorunu yaşarsın kılosuna göre haraket edersın
momyy__ Eleven11 Aptamil çok kötü bir mama asla tavsiye etmiyorum çok gaz yapıyor ben şu an Bebelac Gold kullanıyorum çok memnunum
KayraVeAnnesi_06 Eleven11 Hipp kullanıyorum . Hem organik hemde anne sütüne en yakın mama o zaten yenidoğan doktorunun tavsiyesiyle başladım bir sorunda yaşamadım