Newborn Kızlar bugün doktora gittim 12 haftaligiz cinsiyeti tahminim var ama haftaya daha net olur dedi sizce erken değil mi değişir mi sonradan ?
Damlasuu Newborn Bende 12 haftalığım doktorum cinsiyetlerini söyledi canım kızımda da 12.haftada öğrenmiştim
Sevvl Newborn banada 12 de söyledi yanıldı canım çok yüksek yanılma ihtimali o haftalarda çünkü bebek küçük Allah gönlüne göre versin😍