esmerella37 ah kuzum yani olsun nabalim hayaller bidaki aya kaldı 😶😶😶 dua etmekten başka bişi yalamiyriuz maalesef ama içimden bı ses iyi güzel şeyler olucak diyo hadi bakalım doğru olcak mı. Benim de hislerim çok kuvvetli olmasada kuvvetli burda bı arkadaş vsrdi hiç ümidi yoktu gebeliğimde ama hissediyorum yani hamile olduğunu sonra dedim adeti de bı kaç gün gecikmisti ve hiç bir ümidi yoktu dedim test yap az daha zaman geçin bakarız fekan dedi işte sonra eşi tedt felan almış zorla yaptırmış bakmışlar ki çift çizgi üstüne başka tedt daha akıp yapmışlar o da aynı hemen kan verdiler işte kanda da pozitif. Ben demiştim ona bak sende bu ay var dedim dinlemedi beni yok yok fekan dedi sonra bı kaç saat sonra hamile olduğunu öğrendim işte 😂😂 az buçuk hislerim kuvvetli ama hep tutmuyor en azından kendimde tutturamiyorum 😂😂