Herkese merhabalar bi oğlumuz olucak inşallah eşim göktuğ olmasını istiyor fakat bu isimde içime sinmeyen bazı şeyler var söylemesi zor gibi geliyor birde ilerde göktuğ yerine çok afedersiniz göttuğ olarak dalga geçilirmiş gibi geliyor lütfen bana bir fikir verin çok kararsızım 😣