Ozgee123 Ya aşırı ağrıyor artık hiçbir iş yapasım gelmiyor sizinde böylemi sıcak su torbası koydum şimdi sırtıma aşırı ağrıyor sızlıyor doktor normal bebek büyüdüğü için baskı yapıyor diyor ama sıcak su torpası iyi gelir umarım
Sevvl Ozgee123 canım asla korkutmak istemem yaşadığım için söylüyorum aynısı oldu sancıymış belim ve sırtım kopuyordu artık en son günler karnım acımaya başladı iyi gözlemle kendini
2022bebeki Ozgee123 Sıcak su torbası çok tavsiye edilen bir şey değil özellikle o haftalarda bence kullanmamanizda fayda var. Magnezyum takviyesi aliyor musunuz
Nourrr Ozgee123 bende de aynı sorun belim cok agrıyor özellikle otururken kalkmak istedigimde falan.Calısıyorum ayakta fazla kalıyorum belki ondandır ama doktorda bebek büyüdügü icin gerilme olur o yüzden agrır dedi.
Ozgee123 Sevvl senin ağrıların nasıldı canım sırtımın hep aynı yeri ağrıyor benim sağ taraf hiç solda bişey yok peki sancı olduğunu nasıl anladım nst yemi bağladılae yoksa ultrasonda pozisyonumu doğum pozisyonu aldı
Ozgee123 2022bebeki sıcak su torbası neden zararlıki sadece sırtıma koyuyorum karnımada değil birde kıyafet üzerinden yani magnezyum takviyesi kullanmıyorum
Sevvl Ozgee123 bebeklerde yada rahımde sıkıntı yoktu canım ben dedim doktora oda bakalım bi dedi açılma olmaması için yatıralım dedi belım sankı yükü taşıyamıyor gibiydi benimde tek taraflıydı zaten sağda ko bebekte çıkıyor dedi anlamadım ilk defa girdim canım bende nst ye ama sen muayenede sorarsın belki üşüttün belki yükün ağırlaştı korkma