Ben pkos hastasıyım ve catlatma ignesi ile hamile kalmıştım 7 haftalık 1 gunlukken kalp atışını duydum ve bir sorunu yoktu. Aradan bir ay gecti ve bugun gittim bebeğimin kalbi atmiyordu 7hafta 4gunlukken kalbi durmus ve hissetmedim ben . Yarın kurtaj olacağım. Bu sureci yasayan ve sonrasinda sağlıklı dogum yapan var mi ? Bu arada ilk hamileliğimdi.