Fatma0505 Oldum canım hatta çok iyi davrandı hamile kalamıyorum diye gitmiştim sağolsun destek oldu mütevazi bi insan pıhtılaşmam var tam rapor çıkarttı ama şu konuda ikilemde kaldım . Kanda gördüm tamam iğneye başladım , keseyi görmeye gittik gördük sadece ilişki yasak dedi bidaha çağırdı gittik kalp atışını duyduk bebek 6 haftalık dedi notlarıma sorularımı yazmıştım . Sağlık ocağı demir damlası yazdır doktoruna ddi . Doktora dedim sağlık ocağındaki doktor böyle böyle dedi diye tamam güzel kullan dedi , siz yazcaksınız dedim yine anlamadı . Sorularımı yazdım sorcam dedim sordurmadı . Neyse gittik eczaneye prilam yazmış ecoprin yazmış kan damlası yok . Tekrar gittim yazdırdım gittik bu seferde 1 damla yazmış eczane dedi 1 damla 1 senede bitmez yanlış yazılmış hep pahalıya alırsın düzelttir dedi eşimde sinirlendi ücretli alalım dedi aldık . Geçenlerde bozuk süt içtim ikilemde kaldım 3 gün kendimi dinledim mide bulantım olmayınca gittim acile . Söyledim bu doktorum hastasıyım diye bakmadılar . Cengiz gökçeğe gittim baktım 7+6 dedi bebek adetimle tam uyuşuyor . Eeee doktor bana 6 dedi ve adete göre 7+2ydim nasıl 6 görüyor bebek orda görünüyor ben bile anladım eşime dedim bu nasıl 6 ölen bebeğimi 6 da görmüştüm nokta kadar yoktu kesede bu bariz belli ve 6 diyor . 4 ünde ücretsiz çağırdı 10 günü geçiyor diye kağıt verdi para ödemeyim diye , eğer sorularıma karşılık alamazsam gerçekten parasının önemi yok zaten bi kaybım var riske atamam