Arkadaşlar 2 gün önce doktora gittiğimde kese ve bebek gözükmemişti bugun ise gittiğimde kesemde bebekte gözüktü doktor 6 haftalıkla uyumlu fakat bebek 6 haftalığa göre küçük dedi ve kalp atışımız da henüz duyulmadı kese ise güzelmiş, bebeğim gelişemiyor mu sizce niçin küçük 6 haftalığa göre?