femme benim de iki defa oldu en kötüsü 15. Haftadaydı hem iğnesini oldum hem de ilacını hala kullanıyorum şuan 19. Haftadayım. Progestan verildiyse lütfen ihmal etmeyin kullanın hem kasılmaları engelliyor hem de rahim içini hamilelik için en uygun şekilde koruyor