melekimm ya bi çok uzman zorunlu diyor ve nerdeyse bütün gebeler yapıyor ama ben bayağı yaşı ileri bir hocaya gidiyorum çokta memnunum o gereken bütün testleri tahlilleri yapıyor ama şeker yüklemesini söylemedi bile zaten gereksiz gördüğü şeyleri neden yapmadınız hocam diyince gerek olduğunu düşünmüyorum diyor istiyorsan yapalım diyor da Benim de hiç niyetim yoktu🤷🏻♀️