NigarC Kizlar selam, 29+4 haftadayiz ve son bi kac gündür asiri akintim var. Ayni durumda olanlar varmi? Normal mi bu? Doktorum muane etti enfeksiyon olabilir mi diye ama bisey yokmus. Hatta hamilelikte cok normal akinti dedi.
iremuziii NigarC aynıyız. 😬 Ayy benimde yaa iğrenç. Hele geçen bi kalın uzun geldi çocuk gelcek arkadan sandım. 😬 😬 😬
NigarC iremuziii aynen aynen bende uzun bisey geldi bugün, bi korktum ama normal ozaman galiba? Kac ayliksin sen?
Snmdgn 33+5 benimde öyle canım hatta sanki bu haftalara geçince daha bi çoğaldı çok rahatsız edici bişey ama geçici diye düşünerek rahatlatmaya çalış kendini hamilelikle normalmiş