Deda
Nişanım geldi 3 gündür hafif hafif kahverengi akımtım oluyo dün muayene oldum yarım santim açıklığım vardı peki ben ne zaman doğum yapıcam😊 Nişan geldikten sonra sizler neler yaptınız nasıl doğumunuz başladı sürekli kendimi dinliyorum ama ara sıra bel ağrısı adet olcam hissinden başka bişeyim yok