32+5 bende şuana kadar normal doğjm için bir engel yok,10 ocakta randevum var bakalım doktor kesin ne söyleyecek,merakla bekliyorum artık son görüşler maksimum 2 görüş sonra artık bebeklerimize kavuşuruz herhalde🥰🧿🤲Allah vaktinde,sağlıkla kavuşmayı nasip etsin.Ben de korkularıma rağmen normal doğumdan yanayım🤲🤲🤲hayırlısı