VerdaY Degisikkullanici devlette mi özelde mi ysptınız? Neden bilgi vermiyorlar ki size :( gördüğünüz kadarıyla nasıldı bebeğiniz :(
Degisikkullanici VerdaY özel hastanede doğum yaptım bebeğimde doğum yaptığım hastanenin yoğun bakımında. Doktora ulaşabildim allahıma şükürler olsun enfeksiyon kalmadı vücudunda diyor bebeğim gördüğim kadarıylada iyidi🥰🙏 kan ve idrar kültürü göndermiş temiz gelirse 2 gün sonra bebeğimi bana vericeklermiş inşallah temiz çıkar inşallah bişey çıkmaz dua edin sizde lütfen🙏🥰
VerdaY Degisikkullanici ohhh çoksukur cok sevndm. bol bol dua edelm kavusun yavrunuza saglkla ınsallah :)
Degisikkullanici VerdaY hastaneden aradılar bebeği odaya çıkarıyoruz gelin bu gece yanında kalın dedilerr ya ben çok mutluyum inanamıyorum 🙏🥰 Allahıma şükürler olsunn 🥰 Sizde bizi çok sordunuz haber vereyim dedim Rabbim evlatlarımızın acısını bizlere göstermesin sizde sağlıcakla büyütün inşallahhh🤲🤲
VerdaY Çok şükür çok şüküürrrr öyle çok mutlu oldum ki, bol bol koklayın, emzirin. Allahım evlatlarımızın acısını göstermesin. Sağlıkla büyüsünler 🥰🥰🥰🥰
Degisikkullanici VerdaY amin Allah razı olsun yanımds şuan koklamaya doyamıyorum allahıma şükğrler olsun🤲 çookk teşekkür ederim çok sağolun🥰🥰🥰
Degisikkullanici VerdaY çok şükür iyim ağrılarım geçti bebeğimde şükürler olsun iyi oğlumda yavaş yavaş kardeşine alışıyor🥰🥰 Siz nasılsınız bebekle aranız nasıl bi sorun sıkıntı yoktur inşallah 🤲❤️
VerdaY Degisikkullanici sarılığı atlattık çok şükür, şimdi uyurken sürekli bir gerinme kendini kıpkırmızı yapma durumu var :( anlam veremiyorum
Degisikkullanici VerdaY evet benüm bebeğimdede sürekli bu var gazı olduğu için sanıyorum ve gerildiğinde ağlıyor aniden krize giriyor sancısı olduğu için masaj filan yapıyorum ama boş😞
Degisikkullanici VerdaY 3 ay olana kadarki süreç çok zor 3 ayda sonra hepsi geçiyor bu gaz sancıları filan atlatıcaz inşallah 🙏