Degisikkullanici merhaba kusura bakmayın anca yazabiliyorum hastaneden bugün taburcu olduk, bebeğim kan uyusmazlığından sarılık oldu ve enfeksiyon çıktı. Şuan çok çok çok çok şükür iyiyiz. Çok güzel bir duygu öncelikle onu söylemeliyim. Benim yatışımı yaptılar, serum taktılar ve doğum anını beklemeye başladım. 12 gibi doğumhaneye aldılar. Anestezi uzmanı belimden iğnemi yaptı ve anında yatırdılar uyuştum hemen. Bana uyuşmadan önce sonda takmaya çalıştılar ama canım çok çok yandı ve anesteziden sonea takılmasını rica ettim. Doktorum geldi, konuşmaya başladı benimle. Şimdi şöyle keserken aslaaaaaaaa hissetmedim, ama çekiştirmeler hala aklıma geldikçe içim gidiyor. Midem çok bulandı ve nefesim kesildi. Oksijen verdiler ve bebeğimi gördükten sonra bi on dakikalık uykuya gönderdiler beni. Benim sürecim biraz zorluydu anlayacağınız. O çekiştirmeler, bulantılar, nefessiz kalma durumu beni çok zorladı. Ama sonrasında büyük sıkıntılar yaşamadım. 7 saat içinde ayağa kalktım yürüdüm, gazımı çıkardım, yemeğimi yedim. Bu süreç benim ama sizinki çok çok daha iyi geçebilir. Tek bir sonuç var ama bebeğinize kavuştuğunuz anda ne acı kalıyor ne bi şey :)