KaderrA Arkadaşlar merhaba 🙂 Hamileleginizde folik asit olarak hangisini kullanıyorsunuz? Aranızda yan etki gören var mı acaba ?
GokceMom_ KaderrA ben folicus kullanmıstım ilk 3 ay sonra banacare yazdı doktorum suan 18+4 haftalık hamileyim 🥰
KaderrA Ben folbetake kullanıyorum 5 mg. Genel olarak folik asitler 400 mcg ve o kadarda yeterliymis. Sizce ben değiştirmeli miyim? Biraz bağırsaklarimda sorun var bu yüzden olabilir mi sizce ?
symabskrt Başta folidoce kullandım 12.haftaya kadar şimdi multivitamin verdi MP folic diye onu kullaniyorum içinde bir sürü vitamin var B12 balık yağı d vitamini vs.